Volvo

Var nyss in till stan och handlade lite på ica kvantum, där det förövrigt var jävlat proppfullt på parkeringen, men jag har alltid lika tur och får en smid plats, den här gången blev den längst fram på vänster sidan ;)
Sen for jag och hämtade Niklas&Linneas nyckel till lägenheten så jag har en sovplats i stan om jag nu inte skulle ta mig hem på lördag, men ja kan lika gärna sova där eftersom det inte kommer vara någon hemma här heller så det lär bli lika ensamt där som här.
Tog även hit deras bil så jag ska ha en i helgen eftersom mina föräldrar tar upp båda bilarna, vet inte om jag behöver den något men det känns bra att veta att jag har den om jag skulle behöva den :)

Gjorde nyss hemmagjord pizza så nu sitter jag och väntar på att den ska vara klart inne i ugnen så jag och pappa kan äta, det ska bli så gott ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, det blir nog kul :-)



Jaha, jamen det är ju skönt att träna på morgonen och så har man hela dagen fri sedan! :-)

2009-03-26 @ 08:13:40
Postat av: Joanna

Det var från mig!

2009-03-26 @ 08:13:53
URL: http://joannanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0