Tisdag

Orkade verkligen inte upp idag eftersom det blev lite sent igår, somnade inte förens typ 3. Men jag vaknade iallfall kring 10 och nu har jag nyss sett oth och gg, som det är bra!

Nu ska jag hoppa i duschen, sen blir det att fara och låna Rebbis klänning för att pröva den hemma så mamma får se den och sen blir det kanske att köpa den om det går att ta in lite över ryggen.
Efter det ska jag på nån sorts uppvisning som min brorson ska vara med i så ska bli kul att se vad det är för något och sen får jag se vad som händer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ska du på bal eller vad är det frågan om Emeli? =)

2009-03-31 @ 17:06:44
URL: http://joannanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0