Söndag

Har inte varit hemma något idag, eller en snabbis bara för att byta kläder, och det är därför jag inte har bloggat något idag :P
Igår var vi ju då och firade Ida som fyllt 20 i tisdags, vi var väl mellan 10 och 15 pers, satt och mös drack, gjorde ett spel, spelade twister, tände ljus och mös nästan hela timmen under Earth Hour, men det blev lite fel stämmning då, man blev ju nästan bara trött då det var mörkt och mysigt.
Vi var iaf där ett tag och sen begav vi oss in till stan och det blev ju då Pentan som jag förövrigt har börjat tycka suger :P Stannade där till kanske 1 sen gick jag och Emma och åt och sen gick jag till Niklas och Linnea eftersom jag skulle sova där. Av någon anledning var jag vaken till 6, låg och pratade i telefonen och allt möjligt så tiden bara rann iväg.

Idag efter jag vaknat fick jag besök ett tag, sen så fick vi hämtning och jag blev inbjuden på middag, och eftersom det stod grillat på menyn tackade jag ja ;) Annars hade jag fått äta rester i min ensamhet här hemma:P Har även blivit tv tittande, lite sömn i fotöljen och nu mot slutet blev det James Bond. Då den slutade fick jag skjuts hem och nu sitter jag här.

Ska gå och tvätta bort gårdagens smink och borsta tänderna och sen väntar sängen, ska ju upp 6 imorgon så det är nog dags att sova ;) Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0