Solsken

For och skjtusade in mamma till stan 8 och sen tog jag en pn till halv 10, hade gärnat sovit längre men hade möte på af 11 så då var det bara att gå upp.
Då mötet var klart så var klockan 10 i 12 och då passade det utmärkt att jag for och lunchade med mamma, jag lyckas alltid pricka in det så bra ;) Blev på Golden, och gott var det :)
Efter det for jag förbi till öjagården men självklart var hon inte där, jag blir galen på alla, dom är aldrig där!

Men hur som helst så var jag stressad hela dagen och ville bara hem för innan jag for tog jag hem det nya OTH och snabb klickade igenom det och jag höll på att dö då jag bara såg dom små snuttarna. Nu har jag nyss sett klart det och jag vet fan inte hur det här ska sluta, det är.. 4 ? avsnitt kvar och sen slutar det för gott, nu måste ju allting lösa sig tycker man ju, det kan ju inte sluta dåligt och sen får man inte se vad som händer efter. Bäst dom skärper sig! Men nu är det bara att vänta till nästa tisdag.
Ska även se Gossip idag men det får blir ett senare projekt :)

Imorgon ska nog jag och Sanna fara och fixa Ida Lu's present, ska bli kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0