Smid

Gick just in och kollade kontot från internetbanken och då såg jag att jag hade fått påfyllning där, smid :D Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och fortsätta se tv.

Jag har däremot inte kommit på något vettigt om fjällen, vet hur Maria ska vara där nu men jag blir nog där längre än henne. Däremot skulle pappa vara där mer än jag trodde så vem vet, kanske blir där nästan 3 veckor? Men med tanke på att 2 veckor kändes för mycket blir det nog inte 3 :P Jag längtar dock till våran barkarhelg/rövarvecka eller vad nu Erik kallade det ;P haha, godnatt.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Jaha, men så roligt! Lägg upp en bild här på klänningen eller nåt så man får se den :-)



Mysigt med fjälls!!

2009-04-01 @ 08:53:01
URL: http://joannanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0