Skoj!

Fick ett sms idag av Ante som frågade mig när vi skulle dra ihop ett gäng och fara till fjällen, jag hade däremot inget bra svar på det just då men sen pratade vi lite och kom fram till att det går inte i helgen för då har han sin sista match och jag ska fira Ida Lu, och sen nästa helg ska jag fira Ida Ra. Efter det är det ju inte så länge kvar till påsk men vi kanske hinner klämma in fjällen helgen före påsk eller så får vi ta det efter påsk.

Men hur som helst så blir det nog en fjällen resa med grabbarna inom en snar framtid, och det ser jag fram emot :)


Kommentarer
Postat av: Ida Lu

Varför inte dra till fjällen över påsk? Följ till Jäkkvik :D

2009-03-18 @ 08:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0