Postal

Blev en lugn kväll ikväll, efter middagen la jag mig och vilade ett tag för jag var grymt trött och sen orkade jag inte göra allt för mycket så jag for och var med Ante och Plupp som bjöd på film, godis, läsk och fruktcocktail med glass, hur mysigt som helst :)
Vi hade tänkt se en film som hette postal om jag inte minns helt fel, men den sög verkligen, eller.. vi såg bara 10 min men sen böt vi till Euro Trip som är kung, blev några skratt där :D
Men nu väntar min renbäddade säng, hur skönt låter inte det? Måste ju vara utvilad till imorgon, (ikväll), jag känner verkligen tagget, tror det kommer bli en riktigt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Visst blir man ;) Hoppas du får kul ikväll vännen!

2009-03-21 @ 17:02:38
URL: http://joannanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0