:P

Var meningen att jag skulle ut och gå med Anna ikväll men det blev inget av det för nu då jag pratade med hon hade hon tydligen nyss vaknat så :P Nog för att jag hann rensa lite så nu har jag slängt lite smått och gott.
Däremot så glömde jag ju självklart bort att jag skulle skjutsa Linnea till jobbet då jag var inne i städningen så hon ringde 5 över 9 och frågade vart jag var så då körde jag rally till stan och sen till hennes jobb, men hon kom ju faktiskt 18 över, bara 3 minuter försent så jag tyckte ändå jag var snabb :P

Ska se om jag har något mer att slänga, sopbilen kommer ju ändå imorrn så då kan jag inte ångra mig sen ;) Sen ska jag nog sova, har massa ärenden att fixa imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0