Nodo

10 i 4 begav jag mig in till stan, skulle först hämta upp Sanna hos Krille, och jag stod där ute i typ 10 min innan jag tillsist gick in för att hämta hon, då visade det sig att hon hade somnat och inte vaknat av mina sms. Jag hann ju börja fundera om hon inte var där längre eller ngt :P
Sen for vi till nodo och träffade Sanna, Ida, Jenny och Elin. Vi fikade och hade lite presentutdelning sen klockan 5 gick jag och Sanna för att möta upp mamma på korpen där jag fick mig ett träningskort, så nu börjar träningen på allvar ;)

Då jag kom hem satte jag igång med maten för jag hade inte hunnit göra klart så mycket som jag hade hoppats på innan jag for, men nu är den tacokryddade lasagnen i ugnen och den är snart klar, det ska bli gott!

Ikväll får jag se vad som händer, men det blir nog inte så mycket!



Du är så lejd så det finns fan inte ord !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0