Middag

Ida kom hit kring 6, halv 7 någon gång och då serverade jag förrätten. Det blev toast med avokado och räk röra typ, vet inte vad jag ska kalla det :P
Efter det blev det fläskfile med hemmagjord potatisgratäng, grönsaker, sås m.m, och jag blev fan nöjd med gratängen med tanke på att det var första gången, den kanske var lite torr men skit samma :P

Då vi hade ätit klart såg vi Lets Dance och jag tycker faktiskt att Laila borde ha vunnit, det var jämnt till sista dansen men hennes var betydligt bättre. Så då dom sa att Magnus vann blev jag lite sur, men det var som att jag kände det på mig.

Nu har Ida nyss farit och jag håller på att städa undan lite i köket, har även just startat en tvättmaskin och snart ska jag gå och köra in bilen i garaget.
Sen blir det väl lite tv tittande innan sängen väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0