Måndag

Gårdagen slutade inte alls bra, då jag hade släckt lampan skulle jag av någon anledning göra något mer och råkade välta ut mitt stora vattenglas som stod på sängbordet och det blev väldigt blött i mitt rum. Tyvärr hade jag även massa papper, min kalender och tidningar nedanför sängen. Tidningarna slängde jag för dom blev dyngsura, kalendern har fått lite krokiga sidor och papprena är inte heller så raka längre, men jag hoppas dom på försäkringskassan inte är så griniga då det gäller sånt ;)

Hursomhelst, efter träningen idag skulle mamma och köpa en smörgås på kvartersbageriet så då hade jag turen att jag fick mig en räkmacka som jag nyss har ätit upp. Ska hoppa i duschen nu sen göra lite nytta :) Hejs

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du några planer för veckan?

2009-03-30 @ 09:06:15
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0