Kvällen

Min moster kom hit ikväll och hon och mamma skulle och kolla på dvärgspetsvalparna hos Milla och eftersom att Anna var redan där och kollade på hennes valp och jag skulle till henne senare så följde jag också med, och dom är så grymt söta!
Sen for vi till Anna och såg hockeyn, och då det var 15 sek kvar så gjorde färjestad mål, och sen gjorde dom ett till för att Ske-å tog ut målvakten, så det blev förlust ikväll, får väl se hur det går på lördag och sen på måndag.
Sen efter det spelade vi lite kort och nu har jag nyss kommit hem, gjorde utmaningen som jag fick av Linnea som jag även har skickat vidare ;) Ser även lite csi och nu ska jag lägga mig i sängen för det slutar ändå snart.
Imorgon blir det nog att fara till valls på dagen med Anna och Jessica.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Åhå, den var lite lång och jobbig ;P

2009-03-20 @ 07:59:52
URL: http://joannanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0