Kvällen

Började med att jag for till Jessica kring halv 7 där även Anna var, och efter ett tag kom Ev. Vi for till ica och sen hämtade vi upp Pilla för vi skulle och hämta hennes bil men då vi kom dit var den tydligen inte klar ändå, så vi irrade runt lite och sen for vi tillbaka till Jesse och åt klämmackor, mums :D
Vi letade även en klänning jävligt länge, och tillsist kände jag att jag också var tvungen göra ett försök och som datasnillet jag är så hittade jag den :P Sen har vi även kommit på lite andra grejer som jag inte ska nämna här :D

Har nyss sett The Bourne ultimatum, och den var faktiskt bra och jag läste just på internet att dom ska släppa en fjärde film, så den måste ju ses :)

Nu väntar sängen så jag kan vakna upp till en solig onsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0