Hurtbulle

Somnade kirng halv 3 inatt så då klockan ringde 10 i 6 var jag inte alls så sugen på att stiga upp men det gick ändå bra för jag var nog ändå lite taggad. Så nu har jag då nyss kommit hem efter en timmes träning med min mor, det gick bra men nog fan är man otränad nog ;)
Ska lägga mig och sova nu igen och ta igen lite timmar jag missade inatt, blev ju bara 3½, det är på tok för lite för min del, så godnatt ;)

Och vi får ju inte glömma att idag fyller världen bästa Ida 20år, så idag blir det att fara dit och fika och sånt. Jag ringde nyss och grattade hon för jag hade fått ett sms av hon då jag var och tränade, synd bara att hon hade somnat om så jag väckte hon :P Grattis vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0