Funderingar

Inatt började jag fundera på att jag ville möblera i mitt rum, fick nå ryck. Så jag har funderat idag också hur jag skulle kunna göra, Ida har kommit med ett förslag men det gick inte, och allt jag har tänkt passar inte heller. Det är jobbigt då jag har tre garderober på en vägg, så där ryms inte så mycket, men tro mig, jag vill gärna ha dom där ;) Sen på en vägg har jag ett fönster och en dörr bredvid, fönstret gör ju inget men man kan ju som inte ställa något för dörren, så hela den väggen är som omöjlig. På den tredje har jag ju då därren ut ur mitt rum men det ryms ändå saker där, och den fjärde har jag inget på, men det går ändå inte att göra något förutom att typ ha som jag har.. tråkigt.
Får se om mamma kanske har något bra förslag, men jag tror inte det :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

ställ dator där d hartv nu och sängen rakt ut mitt i rummet och så har du tv bänken under väggen mot dick och ilone?

2009-03-18 @ 17:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0