Funderingar

Sitter och funderar över hur jag ska göra med fjällen, mamma och pappa ska upp nu i helgen och vara en vecka. Jag funderar på att fara upp då jag med men jag vet inte om jag vill stanna hela veckan eftersom jag hade tänkt vara där veckan efter påsk också. Kanske rent utav blir så att jag är där två veckor men det blir nog lite mycket.
Måste höra med Maria hur hon ska göra och när hon ska upp så får jag nog lite hjälp på vägen där. Men jag älskar ju att vara i fjällen så varför inte vara där lääänge ;)

Kommentarer
Postat av: Samantha

jag ska också upp! :)

2009-03-30 @ 18:16:19
Postat av: Anonym

meeeen mitt internet funkar ju aldrig och du är aldrig på msn ;D kom nu

2009-03-31 @ 15:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0