Depp

Sanna kom och hämtade mig kring 10, då for vi och fixade Ida Lu's present, men då jag mötte hon på stan sen sa hon att hon inte ville ha nå så jag erbjöd mig att ta den ;P
Efter det mötte jag upp Ida på stan och vi strosade omkring, åt lunch med mamma och sen mötte vi upp Jenny för inköp av Sannas present. Sen då båda dom gick for jag och köpte Ida Ra's present. Det har blivit mycke shopping idag :P Så nu är det snart slut på kontot, tur att det snart kommer påfyllning ;)

Har även varit på korpen och bokat tid för att få hjälp med att sätta ihop ett schema, ska även köpa kortet då. Så nu börjar mitt nya liv, som innehåller träning... mört innan man har kommit igång! men det blir nog bra i slut ändan :)

Då vi var klara på stan så skulle jag då förbi öjagården för 4e ? gången, och vad tror ni jag upptäckte då jag kom dit. Jo, hon var inte där. Som vanligt. Ska ta en pn nu och fara tillbaka 3 om jag är vaken ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0