Dagen efter

Igår kring halv 3 eller något kom Anna, Tom och Ev och hämtade upp mig här hemma och vi begav oss till Anna. Kvällen var trevlig men med några missar, men det finns inget att göra åt det nu. Vi började dricka där och sen begav vi oss till stan, rätt så tidigt faktiskt, tror jag gick ut kring 11 eller något sånt, och då hann jag även vara på massa olika ställen före. Det beror nog på att vi började ändå ganska tidigt. Hann bland annat gå förbi plupp och hälsa på dom, alltid kul att vara med öjebykillarna :)
Då pentan stängde gick vi och åt på adana, och det var så grymt starkt så jag trodde jag skulle dö :P Sen for vi till Anna och skulle ha efterfest men jag tror egentligen dom flesta ville sova, men dom som hade festen höll mig vaken hela natten så klockan 6 fick jag äntligen gå och sova, och det var så grymt skönt!
Kom hem för ett tag sen och nu ska jag lägga mig i min säng, slå igång tvn och vila! Tyvärr kommer jag inte lägga upp nå bilder än på ett tag för att jag har slut utrymme på pixbox, jag hatar dom! Dom tog mitt utrymme, jag hade inte ens tänkt lägga upp alla dom där bilderna, men det blev så och nu är det bara att vänta.

Aja, kanske lägger upp någon i bloggen sen, vi får se, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0