Studenten

Klockan 10 befann jag mig i sjulnäs för att se Dennis examen, tyvärr rymdes man inte ens i kyrkan så man fick stå utanför men man hörde sången lika bra ändå :P
25 över 11 körde jag till öjebyn, tankade, vidare till stan för att hämta upp Samanta och sen for vi till strömbacka och såg då freja studenterna sprang ut, framförallt op klasserna. Det var så kul att se, man fick lite minnen från förra året. Sen for vi och kollade då dom åkte lite vagn och sen slutade vi på Golden för att luncha. Efter det gick Samanta hem och jag for till ams för sista gången för den här sommaren. Fattade egentligen inte vad han pratade om han som jag pratade med, någonting om att spara månader och så, men jag höll med för jag orkade inte sitta där. Sen då sommarn är slut får jag väl se om jag befinner mig där igen eller om det blir att plugga, får se.

Nu tänkte jag lägga mig och vila tills pappa kommer hem, blir väl 30 min max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0