Stor shopparn!

Idag blev det först träning på morgonen och det gick bra, men nog kändes det att det var ett tag sen :P Efter det for jag hem och sov ett tag och inväntade att Jessica skulle ringa. Hon ringde kring halv 1 sen for jag och mötte upp hon på norrstrand kring 3.
Jag har köpt 7 kjolar, 1 linne, 6 par byxor, 1 klänning och 1 armband och det hela gick lös på 2788 så nu känns det lite i plånboken. Men visserligen så vet jag inte om jag ska behålla allt, tror jag ska lämna tillbaka tre par byxor från gina eftersom dom är så låga, men jag gjorde som så att jag köpte hem allt för att pröva det hemma i lugn och ro. Orkar inte ha så låga byxor så jag hela tiden måste oroa mig för att visa halva röven, men jag får se hur det blir. Plus att jag har ju ganska många byxor redan också så det lutar mest till att lämna tillbaka dom tre och behålla dom andra tre och allt det andra. Ska ta nå bilder på det sen men jag orkar inte hämta kameran nu.

Efter stan for vi tillbaka till norrstrand och spelade minigolf med Rebbi, Johan och Jenny och jag kom näst sist ;P Men det blev iaf 2 stycken hole in one på dom sista hålen så jag är nöjd ändå.

Nu ska jag snart sova, ska jobba imorgon men sen är jag ledig på onsdag igen för att sen jobba torsdag, fredag, lördag och söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0