Städning

Det gick ändå ganska fort att röja upp allt på bänken så nu väntar jag bara på att diskmaskinen ska bli klar igen så jag kan börja plocka in i den igen och inte behöver fortsätta med att lägga allt i diskhon :P

Blev inge besök för mig, hade tänkt hälsa på min bror, Linnea och Doris men L&D var och busade med Elsa och sen skulle hon och jobba så jag får ta det någon dag sen då alla är hemma, kanske hinner förbi ett tag imorrn mellan 12 och 4, beror på hur stressad jag är innan jag ska tillbaka till jobbet :P Men hur som helst så ska jag nog få ha Doris ett tag ikväll, var ju som så längesen så jag tyckte det skulle vara mysigt att ha hon ett tag.

Nu ska jag fortsätta med renbäddningen, hade även tänkt snöra in mitt täcke i tvättmaskinen, sen ska jag nog även tvätta kuddarna om jag hinner innan kvällen men det ska nog inte bli något större problem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0