Söndag

Jag somnade 7 imorse och sen ringde pappa och väckte mig kvart i 11 och jag var inte alls sugen på att gå upp men det var bara att gå upp ändå. Så jag gick upp, tog bilen och begav mig till abborrträsk där jag hämtade upp mamma. Sen då vi kom hem kgick jag och la mig och såg lite tv sen somnade jag kring 3 och sov till 6.

Ikväll hade jag nog tänkt hyra twilight, är grymt sugen på att se den nu :P Sen resten av veckan har jag fullt upp.
Imorgon ska jag först på allmän info för vårdyrket typ, dom ska prata om bland annat löner och sånt. Sen måste jag iväg på soptippen med det mamma har lastat på släpet, lämna av det och sen blir det väl bara hem för att lasta på det andra och fara med det också. Blir en tidig kväll också så man är utvilad på tisdag, för på tisdag är det nämligen balen. Ska bli skit kul : ) Så hela den dagen är ju upptagen av balgrejer.

Onsdag vet jag inte vad som händer, och inte torsdag heller. Men på fredag då pappa kommer hem ska jag hjälpa till och städa ur våran husvagn för då ska jag sen sova i den i 2 veckor hade jag tänkt här på gården, det är ju så jävla mysigt! Sen veckan efter midsommar ska vi ställa upp den på havsbadet, i love it.
Blir även så att då han kommit hem och mamma slutat på fredag ska vi fara och köpa en till husvagn som pappa ska ha att bo i, som jobbvagn, jag kan knappt vänta :P Det ska bli så skönt att ha våran att bo i på sommaren på bland annat havs och gården, och sen då vintern börjar närna sig är det bara att dra upp den till vuogga så man kan utnyttja säsongen mer där : )

Aja, nu är jag hungrig så jag ska gå och se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0