Söndag

Igår låg jag faktiskt i sängen 10 men jag kunde inte somna, var ganska pigg så jag låg och vred och vände. Sen halv 11 ringde pappa och frågade om jag lagt mig men jag sa att jag var vaken bara för att vara snäll och göra en god gärning eftersom jag visste att dom ville ha hämtning, så jag klädde på mig och for till sjöbodan för att hämta upp dom, och dom såg så roliga ut där dom kom. Först kom pappa sen 20 meter bakom kommer mamma bara för att då han då väl fick för sig att han ville hem och jag var påväg så började han gå. Hon skulle hämta ut jackorna och följa med men i min familj lider karlarna av ett symtom som gör att dom inte kan vänta på sin käresta ;) så han hade börjat gå. Jag vet att min ena bror också har det så, att då dom vill hem, då vill dom hem och det ska ske på 1 sek, helst snabbare. Jag är inte riktigt likadan som dom men ibland känner jag också av det.
Efter vi kommit hem låg jag och vred ett tag till för jag var fortfarande inte värst trött men tillsist gick det för att sen vakna klockan 2 av världens åska och spöregn. Jag lyckades somna om för att vakna klockan 3 av ett sms men jag orkade aldrig bry mig och somnade om direkt bara för att vakna halv 6 då väckarn ringde.

Nu ska jag bege mig till jobbet, och jag hoppas dagen går fort så man får lite ledigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0