Sömn

Som det var skönt att sova! Jag vaknade kring 3 av att mamma ringde på hemtelefonen och bad mig göra nå grejer åt henne nu innan dom for, så då var det bara att gå upp, men jag behövde ju inte sova längre så :P Men det var himla tur att jag hade hett mobilen på ljudlös, eller iaf tur för mig, kanske inte för dom som försökte få tag i mig, tex Sanna ;)

Hade tänkt fara iväg och köpa nå frukt och en kycklingsallad som jag ska ta med till jobbet sen, för det blir att jobba inatt, och man blir alltid hungrig eller sugen på något mitt i natten även fast man inte ska äta då men man kan ju iaf försöka äta något nyttigt då man väl äter. Förhoppningsvis blir jag inte hungrig så då får jag ju mig en kycklingsallad till lunch imorgon istället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0