Sommar

Nu är sommaren verkligen här och man ska väl inte klaga men natten har varit liiite jobbig på grund av värmen, kunde fan inte somna för det var för varmt igår och nu då jag vaknade var det ju ändå 26 grader i huset och 20 ute så det var ju inte så konstigt. Jag skulle nog ha gått och lagt mig mellan mamma och pappa i husvagnen där acn säkert är i full gång, men då jag kommer hem från jobbet 12 hade jag tänkt gå och lägga mig där så jag får kanske 2 timmars sömn innan jag ska tillbaka till jobbet igen.

Men nu ska jag borsta tänderna och sen bege mig, jag skulle hellre ligga på havs idag och jag är verkligen avis på dom som är lediga nu i helgen, känns som att jag missar så mycket kul. Ligga på havs och sola sitta i solen och se på fotboll, vara på kyrkmarknaden och bara mysa på. 
Aja, det är ju bara två dagar kvar till måndag och då jävlar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0