Smutsig

Idag var jag ju då på info och sådär, och det var inte alls kul, jag hade lätt kunna somna till deras prat :P Men en god nyhet är iaf att grundlönen är höjd med ungefär 3 kronor :P
Då det var slut for jag på stan en snabbis, bland annat på björnen så hon skrev ut ett recept på nå penicilin grejs tror jag. Hon sa att jag skulle få nå sånt då jag var där men hon i receptionen pratade bara om antibiotika idag, men det ska jag få om 10 dagar om det inte är bra. Men jag vet inte, får se då jag hämtar ut det :P For även på åhlens där jag hade tänkt köpa en consealer men dom hade bara en som passade min bruna hudton som jag har för tillfället och det var Lancome tror jag och den gick ju lös på 280 kronor och jag tyckte inte riktigt det var värt det för en dag, och det tyckte inte hon heller. Men vi letade bland alla andra men det var hopplöst så hon gav mig en liten burk med sånt i så jag fick ta hem det som ett prov och då var det problemet löst ;) Hur trevlig & snäll som helst var hon.

Då jag kom hem var det bara att klä om och fara med ett lass till soptippen, lasta av det, fara hem och hämta mer och fara tillbaka och lasta av det. Nu är jag trött (mest för att jag inte sovit nå inatt), smutsig och bara allmänt äcklig så nu åker kläderna rakt in i tvätten och jag ska duscha bort allt. Det var längesen jag var såhär skitig, är svart under naglarna ;) Men det resulterar ju i att husvagnen kommer hem på fredag så det var det värt.

Då jag har duschat ska jag in till stan, gå upp till Ida som skulle he något i mitt hår för morgondagen, plocka upp mamma, fara och hämta mosters bil så jag har en imorgon om jag skulle behöva göra nå smågrejs på dagen och sen ska jag hem och vi ska sy in klänningen. Sen lär det nog även bli en tidig kväll så man är utvilad imorgon, men vi får se, var ju även påtal om twilight : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0