Skor

Dagen började med att Jossan kom hit och vi såg twilight, bra film, men nu är det bara att vänta tills tvåan kommer ut så man får veta vad som händer i fortsättningen. Sen efter det for vi till stan för jag ville hitta något att ha på mig imorgon men jag hittade ingenting förutom ett par skor på rea så det får bli att leta i garderoben.
Sen då jag kom hem hade jag tänkt beställa två skor från skopunkten men båda två var slut. Får hoppas dom får in dom igen men säkert inte. Hade tänkt börja laga middagen för ett tag sen men då var det en geting i köket igen så det blev lite problem, nu sitter han halvdöd halvt utanför fönstret så nu måste jag på ica och köpa cream fraiche och röd lök och sen börjar jag med middagen. Jag lämnar fönstret öppet och getingen där han är, jag har inte tid nå mer.

Har däremot inte hunnit med städningen jag hade tänkt göra idag, har bara tvättat klänningen, och på tal om den så måste jag nog hämta den ur tvättmaskinen nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0