Raggar

Efter duschen for jag in till Ida och hedde nå grejs i håret, gick till apoteket och hämtade ut min penicilin/antibiotika kur, och nu då jag börjar äta den innebär det att jag inte får sola på 12-13 dagar, först dom 10 dagar jag ska äta den sen så ska man inte göra det dom 2-3 dagarna efter heller. Eller nog får jag väl sola men jag vill inte riskera att få blåsor bara för att jag ligger ute och pressar ;D
Hämtade sen upp mamma, vi for och hämtade upp min mosters bil som jag ska ha, hennes 240, så jag var tvungen ringa till henne sen och säga att jag var ute och raggade med den ;P Hon tyckte det lät bra. Sen hämtade vi upp Fabbe och for till barnens hus eftersom mamma lovat han nån slags inflyttningspresent och då hade jag även turen att jag fick mig en rock ring, kul :P Då vi var klar där for vi till ängeln och åt, en kycklingsallad blev det och den var god som vanligt, blir kanske en sån imorgon till lunch också, är bra mat före balen, orkar ju knappast göra nån lunch :P

Nu har jag nyss kommit hem, ska sy in klänningen nu och sen blir det en tidig kväll, är grymt trött och sen blir det ju ganska tidigt imorgon också. Ska vara hos Ida kring 10 halv 11 och börja fixa håret. Jag är taggad för imorgon, kommer bli en kul kväll : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0