Onsdag

Dagen började med morgonträning för att sen fara hem och äta frukost och sen hämta mamma på jobbet. Hon skjutsade hem mig och jag tog bilen för att hälsa på min moster, orkade dock inte sitta ute så länge plus att jag fick lite ont i huvudet så jag for hem och sov ca 1½ timme.
Vid 2 for jag in och mötte upp Jessica på norrstrand, vi gick till stan och jag lämnade tillbaka 2 byxor och jag är fortfarande osäker på om jag ska behålla det tredje från gina. Men hur som helst så köpte jag vita leggings och sen inget mer. Vi åt middag på Thai Garden och sen efter det for jag förbi min moster igen och satt ute där 1 timme och solade men sen blev jag less.
Kom hem för ett tag sen, har hunnit vara på ica och köpt fil för jag hade tänkt ha med mig det till jobbet imorgon som lunch, orkar inte äta nå varmt till lunch eftersom det tydligen skulle vara lika varmt eller varmare imorgon.

Nu ska jag gå ut och renbädda i husvagnen, jag lovade mamma att göra det i något svagt ögonblick :P Sen blir det att dra ut den på fredagkväll men jag lär ju inte hinna vara något i den förens söndag. Kanske på lördag mellan 12 och 4 men jag får se om jag orkar, ska ju ändå bara vila då i väntan på att börja jobba igen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0