Maräng

For ju som sagt och solade med moster då jag slutat och det blev att ligga där i 1½ timme och sen blev jag less på solen :P Jag for hem, åt lite middag och sen började jag med min marängtårta som jag hade planerat att göra.
Nu ska Linnea, Niklas, Micke, Bettan och Doris komma hit och fika med mig och mamma, hoppas bara den blev lika god som förra ;P Efter det får jag väl se om det blir att sova, ska ju ändå upp relativt tidigt imorgon för att hinna med en sväng på kyrkmarknaden innan jobbet, och kanske en liten solning också om jag har tur. Måste även till stan och fylla på mitt korpenkort och gå på sys för att ladda upp till nästa helg, måste även börja ladda upp för pdol snart innan allt tar slut, det får ju inte hända.
Aja, nu borde dom vara här snart så jag ska gå från datorn, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0