Måndag

Vaknade upp på havsbadet idag till en mulen himmel, kände att humöret blev väldigt dåligt då så jag la mig och somnade igen. Sen så 10 i 2 gick jag ut och solade för då hade vädret blivit bra, solen stekte och det blåste lite lätt så man inte behövde känna att man stektes även fast man gjorde det :P
Min moster kom ut kring 3 och gjorde mig sällskap och vi låg ute till kring halv 7 så nu har jag förhoppningsvis fått lite färg.

Fick även ett sms av Pontus som har tagit sig tid att vara i piteå ett litet tag så jag ska nog träffa han imorgon efter jobbet och bara umgås eftersom det var ju ett tag sen sist för sen på onsdag far han tillbaka till sthlm. Jag blev dock grymt sugen på att fara ner och hälsa på han och då kan man även hälsa på Sanna som också ska jobba där i sommar. Måste bara se över ekonomin eftersom jag inte fått någon lön än och den kommer ju inte förens efter pdol så ;P Men eftersom jag inte kommer vara ledig nå förutom nästa vecka så kommer jag nog inte hinna fara senare, för sen efter augusti då han slutar jobba där så far han kanske tillbaka till rom och det blir ju lite längre att fara dit.  Aja, det löser sig säkert.

Imorgon jobbar jag ju då 7-4 för att sen fara och umgås lite med Pontus, sen på kvällen far jag ut till havs för jag hade tänkt sola på onsdag eftersom jag inte börjar förens 4 då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0