Lördagen

Jobbet gick bra, alla var så lugna och snälla, men det är dom nästan alltid så :) Men jag är verkligen less, men jag jobbar imorgon också, 7-4, det är visserligen bättre för då kan man göra något på kvällen och hela dagen är inte förstörd, då man har delad hinner man ingenting. Sen så är jag ju ledig på måndag för att sen jobba tis, ons och tors. Men det känns skönt att både onsdag och torsdag är korta dagar, jobbar 6 och 5 timmar på dom så det är ju lite positivt och sen blir jag långledig i 10 dagar -4 timmar som jag har tagit av Joanna. Men det är mellan 12 och 4 så det förstör då inte helgen, man kan göra saker på kvällen före utan att känna att man ska upp halv 6 och på kvällen kan man hitta på något också utan att känna att man slutar så sent.

Det värsta är att det kommer säkert vara dåligt väder på måndag bara för att jag är så sjukt taggad på att ligga ute och sola, det skulle inte förvåna mig om min lediga dag fylls utav regn. Men vädergubbarna har ju lovat sol så nu får dom inte svika!

Tänkte även berätta att då jag kom hem från jobbet var det väldigt skönt att mötas av kalla vindar inne. Luftvärmepumpen är inställd på kyla och den har dragit ner värme 3 grader och det märks värkligen. För nu är dom 24 graderna som är kvar inne inte varma och kvava, nu är dom kyliga så man nästan fryser så det ska nog gå bra att sova inatt :) Skönt, jag behöver några timmar!

Nu ska jag lägga mig i sängen för att försöka somna, ska ju upp tidigt imorgon och det känns jobbigt som vanligt, men det går ju alltid bra så länge man är inställd på det : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0