Lördag

Vaknade först kring 12, men då hade jag verkligen inte tänkt gå upp, sen vaknade jag kring 3 och hade tänkt gå upp då men jag hade ingen ork till det, så då vände jag bara på mig och somnade om till ett tag före 5, och det behövdes. Nu hade jag tänkt fara och sola, sen göra mig klar för att fara och vara med massa fyllon, det blir en trevlig omväxling att vara nykter då alla andra är fulla ; ) Får väl se om Jossan är nykter med mig eller om hon skulle dricka, jag hoppas på det första allternativet men det spelar ju egentligen inte roll, kan ju ändå hälsa på dom :)
Sen är jag också väldigt sugen på att hyra twilight, men jag vet inte om jag orkar/hinner se den ikväll så vi får se hur jag gör med den saken, men eftersom man får ha den i en vecka löser det nog ändå.

Jag hoppas även att Sanna har en trevlig stockholmsresa och att Bruce är bra imorgon, det hoppas jag för hela hennes familj, vet ingen som älskar han som dom ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0