Kvällen

Maten var ju inte någon drömmat, en köttgryta med morötter och svamp i, och eftersom jag inte äter svamp så kändes det lite sådär. Sen fick vi lite info och sen fick vi fara, så det blev ändå bara 2 timmar.
Sen åkte jag till Jessica igen och följde hon till ok och köpa snus och hon passade samtidigt på att visa mig vart jag ska gå in då jag börjar jobba : )

Nu sitter jag hemma med mina skor på mig och dom har faktiskt gått ut sig , tror ganska mycket sen igår då mamma hade på sig dom med sockar i. Det skulle jag aldrig kunna ha i dom, men nu sitter dom bra, bara att jag måste ha skavsårsplåster på mig sen på balen, men jag har ju redan köpt hem det så det är lugnt.
Ser även DH och efter det ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen för att se Hell's Kitchen och sen sova. Imorgon kommer Regina och hämtar upp mig kring halv 8 då ska vi på lyftteknik. Känns väl inte så kul att fara dit eller på den andra men pengar är pengar. Däremot så missar jag morgonträningen imorgon, men ja ska nog fara då lyfttekniken slutar istället, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0