Kvällen

Såg nu att förra inlägget aldrig blev publicerat, vet inte varför, men hur som helst så la jag ut det nu.

Har nyss kommit hem från jobbet, det gick bra idag också, på min 3e och sista introdag så på lördag gäller det! Får väl se hur det går med läggningen av alla men det ska nog gå bra. Har gjort det mesta ikväll så jag skulle hinna pröva allt innan jag blev själv och det gick ju bra så varför skulle det inte göra det då.

Imorgon får jag se vad som händer, ska försöka hitta någon ledig och jag vet att Jossan är då det iaf, kanske Samanta, eller så kanske hon slutar tidigt eller så nån som är helledig, skulle vela göra nå och inte bara sova bort hela dagen.

Kommentarer
Postat av: jossan

haha ja jag har ju inte så mycket annat för mig än att sova sååååååå ;D

2009-06-18 @ 01:30:01
URL: http://jossesandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0