Klart

Lyckades packa in allt, men jag måste ändå flytta om i den för det ser väldigt trångt ut där jag staplade allt ;P Måste sen se om jag hittar nå galjar i mammas garderob som jag kan ta och hänga upp lite istället.

Imorgon kommer nog bilder på kläderna, har tagit dom men det är slut ström i kameran och jag orkar inte ladda den nu så det får bli senare.

Kommer bli en tidig kväll ikväll eftersom jag jobbar imorgon och jag börjar 7, känner inte tagget att gå upp så tidigt men det går ändå bra att jobba 7-4. Sen på fredag jobbar jag 4-9, bara 5 timmar så det ska nog också gå gode fort men sen kommer helgen med delad lördag och 7-4 söndag. Förhoppningsvis går det fort men det var lite segt förra helgen och jag antar att det blir så nu också. Kommer kännas extra jobbigt på söndagen också då man redan jobbat 3 dagar och man är inne på den fjärde.
På måndagen är jag dock ledig, men det blir jobb tisdag onsdag och torsdag så det blev inte så mycket vila där :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0