Jag hatar det!

Igår blev det fest hos Sofie med Jossan och till största delen okända människor, men det var trevligt att träffa lite nytt folk :) Sen gick vi från norra pitholm till stan och jag kan lova att mina fötter värkte lite efter det. Vi gick upp till David ett tag och sen for vi till Plupp och det var kul att stå och titta på alla studenter genom hans fönster. Tyvärr så hörde nästan ingen då man ropade på dom :P
Sen kom en kille fram och gav Ante världens kommentar om att han hade ju tjänat så mycket mer än alla oss 89 som lever på akassan och bla bla, synd bara för den killen att Ante är delägare i ett företag så han blev väldigt tyst efter det, haha, han var verkligen trög :P

Sen blev det utgång med massa dans och trevligt folk, hade riktigt kul. Sen tog jag och Ante oss en liten promenad runt stan och alla matställen och letade folk vi kände medans han försökte sälja mina skor, haha. Kvällen avslutades med sötSanna på 7eleven och en kycklingwok innan mamma kom och hämtade mig.

Då jag kom hem tog jag mina grejer och gick ut till husvagnen för att sova där och jag var verkligen trött och längtade till sängen bara för att lägga sig ner och inse att om jag ligger kvar och sover där så skulle jag dö för jag blev självklart helt täpp då jag la mig. Så då fick man bunkra upp kuddarna så man halvsatt medans man försökte sova. Det var inte alls skönt så det blev inte så många timmar inatt.

Hade tänkt lägga mig och se lite tv och försöka vila lite nu så man inte är allt för trött ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0