Hot in here

Då jag vaknade gick jag bara upp, klädde på mig och tog cykeln till kyrkmarknaden där jag, Linnea och Doris spenderade kanske 20 min, sen var vi less att vara i värmen där så jag cyklade hem sen kom dom och hämtade upp mig och jag följde med in till stan eftersom jag skulle hämta mammas bil, och nog fan var det skönt att slå igång ac:n istället för kd:n ;D Hann även in en snabbis på sys för att köpa lite cider till nästa helg och det var inte alls så mycket folk där som jag förväntat mig, det gick väldigt fort det var nog bara 2 före mig i kön. Men då var visserligen dom andra 3 köerna längre, vet inte varför ingen gick till den jag stog i men dom var inte så värst långa ändå.

Nu hade jag tänkt få i mig nå lunch/middag för att sen hitta nå kläder som passar till jobbet även fast det är så här varmt, eller så tar jag bara shortsen ändå och skiter i om dom tycker jag visar för mycke ben, men man gör ju ändå inte det, men jag är ändå alltid orolig för vad dom ska tycka. Om det är för uringat, för kort m.m. Men det finns inte mycket som passar i den här värmen, skulle gärna gå i bikini men det kan ju bli lite fel ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0