Hångel

Efter fikat la jag mig på golvet ett tag med Doris medans mamma, Niklas och Linnea kollade på hus och då fick hon för sig att hon ville hångla. Jag var inte alls lika sugen så hon började tvätta mig i örat istället, jag låg och gapskrattade och vred mig medans hon försökte tvätta rent där men det gick inte så bra för hon ;P

Sen så gjorde jag även en kul upptäckt idag och det var att på torsdag jobbar jag bara till halv 2 så det blir en kort dag vilket känns väldigt skönt före min ledighet. Är visserligen en vecka kvar men man måste ju se fram emot något. Bokade även min helgbiljett till beach party idag för jag såg att det blev mer än dubbelt så dyrt om man betalade vid grinden. Kostade 500 på fredagen och 350 på lördagen men om man tog förköp blev det bara 395 för båda dagarna så jag skyndade mig att boka medans det fanns kvar :)

Nu ska jag sova, vet inte när jag ska upp imorgon men kanske kring 10, 11 ? Ska försöka hinna sola, vill ju inte vara så blek nu då alla andra solar på dagarna så jag får väl passa på den tid jag hinner imorgon, var grymt sugen på att fara ut till havs där Jossan och dom ska vara men jag tror fan inte jag hinner det, och det känns tråkigt.. Men på måndag, då blir det att pressa heeeela dagen, på havsbadet! Bara jag får med mig någon men Jossan är nog inte så svår, och inte dom som är lediga heller men jag vet inte vilka det är än ;P

Kommentarer
Postat av: jossan

haha nej jag är inte svår att få med så länge det är bra väder ;D

2009-06-26 @ 02:36:17
URL: http://jossesandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0