Getingsituation

När jag satt vid bordet och läste tidningen och väntade på att äggen skulle bli klara såg jag i ögonvrån hur något stort rörde på sig. Så jag flög typ upp bara för att hitta en geting där, huvva. Så min frukoststund blev förstörd och jag var rädd. Men nu ligger han iaf död, förhoppningsvis, under våran tjocka elloskatalog på bordet :P Sen då jag pratade med mamma sa hon att hon redan dödat två i morse också, så nu måste vi ta tag i det där för hon trodde att hon hittat där dom tog sig in.

Sen så har vi även fått våran nya husvagn hemkörd så nu längtar jag tills att imorgon då pappa tar hem den andra så man kan sova i den på gården för att sen flytta den till havs, riktigt mysigt. Vi hade den ju inte där något förra året, och jag saknade verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0