Fredag

Kom hem från träningen för ett tag sen och jag var inte alls sugen på att gå upp då klockan ringde tjugo i 6. Mest för att mamma skulle inte med och jag visste att om jag skulle fara innan mammas jobb var jag tvungen fara då. Så det var bara gå upp, äta lite och fara. Hade visserligen kunnat fara 8 då mamma börjar jobba och ha bilen men då jag inte har några ärenden eller något är det nästan bara jobbigt att ha den hemma eftersom då måste jag hålla koll på att hämta hon :P Sen så hade jag faktiskt tänkt lägga mig och sova nu igen eftersom det kanske blir att jobba inatt och det funkar inte att vara vaken över 24 timmar för mig. Det har hänt ibland men det är verkligen inte ofta, men då jag inte måste är det lika bra att sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0