Första dagen

Har inte hunnit skriva något idag så nu kommer hela min dag.

Vaknade kring 10, gjorde mig klar och begav mig till jobbet kring halv 12, ville ju vara i tid första dagen. Jag kommer dit, går upp, har ingen aning om vart jag ska och jag hittar ingen först men tillsist hittade jag Jessica som visade mig vart jag skulle och hjälpte mig hitta mina arbetskamrater för dagen.
Allt har gått jätte bra, och alla 3 jag har varit med idag har varit väldigt trevliga och hjälpsamma, har haft många frågor och det har varit mycket att ta in. Sen sa även sköterskan att hon trodde inte alls att det skulle bli nå problem med min delegation, hon tyckte jag skulle gå med ikväll och se sen skulle hon få ett utlåtande imorgon och på onsdag skulle hon nog gå med mig och kolla så jag kan det. Så det blir ju skönt att ha den i sommar. Sen fick jag även sluta en timme tidigare för det fanns inget mer att göra sa hon : ) Kändes dumt att gå tidigare men hon skickade ju ändå hem mig så :P

Efter jobbet for jag och hämtade mina skor och familjen Wikström, glömde skicka dom med min mamma på baldagen så jag skickade dom med Regina istället så dom inte skulle bli kvar på Johans stuga.

Nu ska jag gå och göra nå mackor och te och invänta min mamma som också har jobbat till nu, sen väntar nog sängen eftersom jag börjar 7 imorgon. Måste även kolla över matlådan till imorgon, har ingen aning om vad jag ska ta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0