Film

Där kring 8 kom Jossan och Malin förbi mig, vi satt och surrade litegranna och såg lite tv och sen klockan 9 började vi se Dodgeball. Vi hann även diskutera om vi ska festa på lördag, eller dom ska men jag blev bjuden :P Så vi får väl se på lördag.
Dom for för ett tag sen och jag har nyss druckit en kopp te och sett klart filmen. Nu tänkte jag borsta tänderna och sen lägga mig i sängen för att se lite mer tv sen sova. Ska upp och träna imorgon sen får vi se vad som händer, blir kanske att jobba natt men det var inte säkert än, och isåfall måste jag nog ta mig en liten sovstund på dagen så jag orkar vara vaken hela natten. Men jag hoppas verkligen att jag får jobba, dels för att jag älskar att jobba natt och jag har inte jobbat på länge så jag skulle kunna jobba vart som helst, men jag ser fram emot nattjobb extra mycket. Sen så är det ju aldrig helt fel att få extra pengar : )
Och på tal om jobb så måste jag nog läsa på medicinlistorna som Susanne har varit snäll att skriva åt mig. Kan vara bra att veta vad dom flesta medicinerna är till för nu då jag ska jobba på dagen. På natten behövde man inte kunna så många mediciner men nu är det några mer som kan vara bra att ha iaf liten koll på : )
Skulle nog även få komma förbi någon gång och prov ta ett blodsocker prov på henne så jag har prövat det då jag väl börjar. Kan vara bra att ha lite koll på sånt också. Så det blir nog helt perfekt.

Menmen, nu väntar sängen. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0