Bilder

Kom även på att jag sagt att jag skulle lägga upp bilder på mina nya kläder så det är väl bäst att jag gör det, även fast jag inte vet om någon bryr sig :P


3 kjolar från Lindex. Jag vet att dom är likadana men det var tag 3 betala för 2 så jag fick ju den ena gratis.
   

1 kjol, 1 linne, 1 klänning och 3 par byxor från Vero Moda. Dom två svarta är inte lika dana, ett par är jeans och ett par är jeans leggings utan fickor, vet inte om det syns så bra på bilderna.
  
  

Byxorna som jag fortfarande har kvar från Gina men som jag är osäker på om jag ska behålla och 3 kjolar därifrån. Den svarta och gråa är likadana men jag kunde inte bestämma vilken färg jag ville ha :P
   

Till sist dom två par jeansen jag redan har lämnat tillbaka till Gina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0