Besök

Först for vi förbi och hälsade på Malin, Leon och Fabbe. Var kul att se deras nya hus och det var riktigt mysigt där. Passade även på att låna en brun ögonskugga av henne. Efter det besöket for vi vidare till Niklas, Linnea och Doris. Även där passade jag på att låna en brun ögonskugga, vill ha nån brunaktig till balen men jag orkade inte köpa så jag passade på att låna lite. Sen tog jag även hem en del av min garderob som Linnea hade :P

Nu sitter jag och ser greys sen blir det att sova, tror jag. Det blir ju inte alltid som jag tänkt ;P Men om jag somnar tidigt ikväll blir det att träna imorgon på morgonen för den jag missade idag, eftersom jag kommer ju missa på måndag också :P

Kommentarer
Postat av: Malla

Men du det var riktigt trevligt att ni kom förbi :) Det kan ni göra fler ggr! Nästa gång kan du komma i byggkläder så kan du ta valfri vägg och sätta lite kakel. Eller är du bra på att lägga golv? Tapetsera? Här finns det alla möjliga och omöjliga projekt för den som vill :D

2009-06-04 @ 22:42:47
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0