Balen

Det blev ingen uppdatering igår, jag hade helt enkelt inte tiden till det, så det blir en lång nu :P

Då jag vaknade steg jag bara upp och begav mig till Ida där jag skulle fixa håret, och tack för det Ida, det blev jätte bra : ) Sen då jag och Rebbi var klara där for jag och hämtade klänningen plus lite grejer hos mig, Johan hämtade upp mig sen hämtade vi upp Rebbi och Dennis för att bege oss ut till havsbadet och lämna grejer på hotellrummet. Efter det, kring 1 for vi ut till Johans stuga där vi skulle vara före. Vi gjorde oss klara och alla andra kom dit, det blev lite bildtagning och lite drickande för att sen ta bussen till stan, hämta upp resten och sen åka till balen.
Vi kom i bra tid ut till havs igen för att sitta i bilkön och vänta på att dom skulle börja släppa in folk, tyvärr så hade ju pt skrivit i tidningen att vi var älvsbyungdomar, vilken förnedring ;) haha, näee men dom kan väl kolla upp sånt tycker man, är väl ändå deras jobb :P

Vi kom in, var på hotellrummet ett tag, drack lite, var och tog kort, minglade runt lite i väntan på maten, tror det var samma mat som förra året om jag inte har helt fel..
Efter maten så var vi lite överallt, dansade, satt och drack och bara hade allmänt trevligt tills kvällen tog slut. Blev att stanna och sova i Annas hotellrum med henne, det är så skönt att sova på hotell, men jag hade gärna vaknat upp i min säng så jag fått sova ut ordentligt. Men halv 10 gick vi iaf och åt frukosten, tyckte inte det fanns så mycket menmen, kan ju inte alltid vara perfekt.

Nu har jag nyss kommit mig hem, eller för en timme sen och nu hade jag tänkt äta nå sen lägga mig och sova ett tag till, kanske måste ta ur håret som förövrigt såg likadant ut idag som igår, och måste nog även tvätta bort sminket.


Jag råkade däremot göra en stor miss igår, jag tog av mig skorna för jag skulle göra något och då hade fötterna svällt lite och då satt dom oskönt hela kvällen och jag fick väldigt ont i lilltårna, och skavsårsplåstrerna släppte så jag förbrukade 5 stycken till ingen större nytta. Sen så böt jag till mina andra skor men då var det redan försent :P

Kanske kommer någon mer uppdatering om balen sen, ska även lägga upp bilderna jag tog, blev inte så många men ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0