Baksmällan

Ikväll blir det bio med Erik, Koffa, Jossan, Malle och Nina. Vi ska och se baksmällan och jag har höga förväntningar på den, tror den kommer va riktigt rolig. Synd bara att det gör så jävla ont att skratta sen i fredags, blev dubbelstuds då vi hoppade och jag ramlade och tappade luften och nu har jag ont då jag skrattar, hostar och andas ut tungt. Vet inte vad som hände, var som att jag slog i nå men jag vet  inte hur jag skulle kunna ha gjort det men skit samma, det går nog över snart något dag.
Det är även meningen att jag och mamma ska och se änglar och demoner någon dag men vi kommer då inte hinna i veckan så vi får väl se om den fortfarande går nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0