7-4

Jag är verkligen inte morgonmänniska, varför måste man börja jobba klockan 7 :P Jag har ju aldrig problem med att vakna eller att gå upp men nog hade det varit skönt att ligga kvar i några timmar till, men det blir inte. Men nog hinner man sova senare i livet.

Nu väntar frukosten och sen är det väl bara att bege sig. Det kommer bli mycket att ta in idag också eftersom det här är den första och sista intro dagen som är från 7. Så på lördag och söndag måste jag ju veta vad som ska göras då. Visserligen är man två mellan 7 och 12 på helgerna så jag måste egentligen fokusera på vad som händer mellan 12 och 4 för då är man ensammen. Sen imorgon måste jag fokusera på vad som händer mellan 4 och 9 för då är man alltid själv, vill ju inte missa något viktigt, men nog går det säkert bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0