Trött

Idag har jag aldrig riktigt vaknat till. Har gått omkring och kännt mig som en zombie hela dagen och jag känner det fortfarande så det är tur att sängen är nära.

Har iaf varit ute på havs och ätit middag sen for jag hem, hämtade peggan och vi for till biltvätten. Nu är det bara insidan kvar och sen måste jag även polera den eller vad det nu är jag ska göra. Sen så är det ju ingen cd i den heller men det får pappa fixa. Sen då jag satt där och biltvätten slog igång blev jag dock lite orolig över om takluckan skulle hålla tätt, men det gjorde den ;D

Efter det var klart for jag och hämtade upp Jessica och Niklas för att skjutsa in dom till Idas fest, jag gick upp och hälsade på ett litet tag sen for jag vidare till Lisas fest och pratade med dom ett tag. Nog skulle det vara skönt att festa ikväll men det går inte då jag ska på jobbet.

Imorgon kommer klockan ringa kvart i 6, då ska jag upp, äta frukost, fara på jobbet och göra bort mina 6 timmar, och klockan 1 då jag slutar så ska jag bege mig in till stan, möta upp bland annat Jessica och Sanna för att sätta mig i ett öltält och ta första cidern/ölen. Jag är grymt taggad till imorgon, hoppas bara dagen på jobbet går fort, men jag är inte så säker på det. Kommer säkert sitta och titta på klockan hela tiden och vänta på att tiden ska gå fortare.

Aja, nu väntar min säng på mig, och mina ögonlock är väldigt tunga. Så godnatt partyfolket, vi syns i dimman imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0