Torsdag

Förlåt alla mina kära bloggläsare för en dålig uppdatering idag men jag har inte tagit mig tid.

Jobbade först till 1 idag sen klockan 2 tog jag mig en liten pn för jag mådde dåligt ungefär hela dagen på jobbet och det tog på krafterna. Sen kom Jessica till mig kring 4 och vi for och åt i stan. Efter det for vi till Ida som klippte Jessica, det blev väldigt fint, och  mindre nött ;P
Sen tog vi bilen hem till mig, böt till min bil, tog mitt penicilin sen bar det av till Pilla. Sen skulle vi och spela minigolf med Ante, Erik och Jocke så Pilla bestämde sig för att följa och sen hämtade vi även upp Ida för att sen möta upp killarna på skeppet. Det gick sådär för mig, kom på 5e plats, men för Ante gick det väldigt bra som gick och vann allting.

Nu är jag hemma och hade tänkt sova, måste väl kanske ladda in bilderna från helgen senare också men inte ikväll. Aja, godnatt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0